Førerkort blir tema på årsmøtet

Foreningens årsmøtet arrangeres tirsdag 28. mars kl. 19 på Litteraturhuset, Oslo, sal Kverneland. Alle medlemmer er velkommen!

Det vil bli servert kaffe. Sakspapirer vil bli lagt ut på den lukkede medlemssiden på www.glaukomforeningen.no. Brukernavn og passord sendes ved behov.

Etter det formelle årsmøtet, omkring kl. 20.15, blir kveldens tema Glaukom og førerkort. Redaktøren i bladet «Motor», Peter Raaum vil innlede med «Førerkort og synsfeltundersøkelser – hvor står saken?». Deretter kommer Jon Andreas Rognerud å fortelle om sine erfaringer; «Jeg mistet førerkortet». Det blir til sist mulighet for spørsmål og diskusjon.

Møtet beregnes å avsluttes senest kl. 21.30

For første gang blir også årsmøtet streamet, det vil si sendt direkte på nettet via programmet Zoom. Informasjon om hvordan dette foregår praktisk blir gitt på den lukkede medlemssiden.

Vel møtt på Litteraturhuset og på Zoom! (Illustrasjon: colourbox.com)

26. mars 2023