TV og radio på folkemøte

Folkemøtet i Førde i 2011 førte til medieomtale i både radio og TV. Se NRKs TV-reportasje her!

10. februar 2011 arrangerte Norsk Glaukomforening folkemøte på Førde sentralsjukehus med overlege Harald Sørheim og leder i Norsk Glaukomforening, Per Kaland, som foredragsholdere.

I forbindelse med møtet ble det medieomtale i både radio og TV. Resultatet var blant annet en tv-reportasje laget av NRK som ble sendt i både Vestlandsrevyen og Norge i dag.

– Selv om det kun var omlag 30 personer på møtet, så var det veldig vellykket. Det var et godt foredrag, mange gode spørsmål og medieomtalen har forhåpentligvis ført til at svært mange fikk et mer bevisst forhold til glaukom, sier leder Per Kaland i Norsk Glaukomforening.

Også tidligere i år, nærmere bestemt mandag 31. januar, hadde NRK en reportasje om glaukom på Dagsrevyen.

Se reportasjen NRK sendte tidligere i år HER.

30. januar 2013