Nytt medlemsblad på vei

I disse dager er en ny og innholdsrik utgave av medlemsbladet “Å leve med glaukom” på vei ut til medlemmene. Du kan også lese det digitalt her.

I årets andre utgave av “Å leve med glaukom” kan du blant annet lese glaukomhistorien til Berit Fredvig-Erichsen, som arvet glaukom fra sin mor. Det er en stor temasak om tørre øyne, med svar fra noen av landets fremste eksperter. Du kan lese forskningsartikkel om vinkelblokkglaukom, og et spennende innlegg om bruk og behandling med dråper.

I tillegg er det masse spennende saker om foreningens aktiviteter og arbeid, deriblant om deres krav til helseministeren om en nasjonal øyehelseplan.

Bladet kommer i posten til alle medlemmer i Norsk Glaukomforening, eller du kan åpne, laste ned og lese det her: Å leve med glaukom 2 2015

13. november 2015