Verv en venn – vinn gavekort!

Verv en venn til NGF i høst og vinn et Universal gavekort på 2.500 kroner. Husk at ved innmelding i desember betales kun 100 kroner for hovedmedlem. Et familiemedlemskap koster kun 50 kr (uansett innmeldingsmåned).

Alle er velkommen i Norsk Glaukomforening!! Som medlem får du blant annet:

• En pakke i posten med foreningens brosjyrer og informasjonsmateriell
  • To medlemsblader av «Å leve med glaukom» årlig
  • Invitasjon til medlemsmøter og folkemøter
  • Rabatt hos Brilleland/Interoptik: 15 % rabatt på komplett brille og solbriller med styrke, 15 % rabatt på komfortdråper for tørre øyne, synsundersøkelse Brilleland til kr 350,- (spar 140,), synsundersøkelse Interoptik til kr 490,- (spar 150,-).  (Kodeord via foreningen)
  • Rabatt hos Krogh Optikk: 15 % rabatt på veiledende pris på innfatning og glass, 10 % rabatt ved kjøp av solbriller, og 10 % rabatt på kjøp av komfortdråper eller tilsvarende for lindring av tørre øyne. (Kodeord via foreningen)

Du kjenner sikkert noen som kan ha nytte av å bli medlem, eller som ønsker å støtte oss.

Vinn 2.500 kroner

Den som verver flest medlemmer vinner et Universalgavekort på 2.500 kroner. Da kan du selv kan velge premien din! Se www.presentkort.no. Konkurransen starter 1. november 2018 og varer til 31. desember 2018.

21. november 2018