Velkommen til ny nettside

Norsk Glaukomforening har nå lansert sin nye hjemmeside. Du finner fortsatt like mye og nyttig informasjon, men i et nytt og lysere design.

Foreningen har gjennom mange år hatt en svært god og omfattende hjemmeside, med masse nyttig og kvalitetssikret informasjon om glaukom, behandling, livskvalitet, foreningen og nyheter fra miljøet.

Men det er med nettsider som med hjemmene våre, de må pusses opp og restaureres. For å sikre en moderne nettside med gode tekniske løsninger og stabilitet har vi nå relansert hjemmesiden. Både nytt og lysere design, nye tekniske muligheter og forhåpentligvis enda enklere og bedre for deg som leser å finne den informasjonen du er på jakt etter.

All informasjonen fra vår tidligere hjemmeside videreføres selvfølgelig. Samtidig som vi gjennom året kommer til å oppdatere med nyheter om alt fra folkemøter og aktiviteter til medlemsbladene og andre hendelser som er nyttig for glaukomikere.

Håper du liker våre nye hjemmesider.

Hvis du har tips, tilbakemeldinger eller innspill til den nye hjemmesiden – så ikke nøl med å ta kontakt.
Webredaktør Vegard Storbråten Øye, Mobil: 992 54 651, post@frilansmedia.no

22. februar 2013