Mange nye familiemedlemmer

Glaukomforeningen har fått en rekke nye familiemedlemmer den siste tiden, og ønsker mange flere. Det koster kun kr 50, og du kan enkelt melde deg inn her på nettsiden.

Er det flere i familien som vil støtte Norsk Glaukomforenings arbeid?

– Nye medlemmer er veldig viktig for vårt arbeid. Medlemmenes bidrag gir foreningen større gjennomslagskraft og handlingsrom; flere folkemøter og kurs, nytt informasjonsmateriell og hjelp til foresatte og barn med glaukom, sier styreleder Mikal Røtnes i Norsk Glaukomforening.

Familiemedlemmer har samme rettigheter som hovedmedlemmer, blant annet medlemsbladet, rabatter hos optikere, tilgang til pasienttelefonen og til vårt nasjonale nettverk av likepersoner. Familiemedlemsskap kan være aktuelt for ektefelle/sambo, foreldre, barn, søsken eller tanter/onkler –— men forutsetter at det allerede finnnes et hovedmedlem i familien.

Norsk Glaukomforening har i dag drøyt 1000 medlemmer. Vårt mål er å verve 200 nye medlemmer i løpet av 2016 og 2017. For hvert nytt hoved- eller familiemedlem økes vår statlige støtte med cirka 600 kroner.

MELD DEG INN RASKT OG ENKELT HER

24. mai 2016