Annonser på nettet

NGF har beslutt seg for å prøve medlemsrekruttering via annonser på nettet, så kalte banner-annonser.

Mange av dere kommer derfor å se disse annonsene på nettsider som for eksempel vg.no, bt.no, aftenbladet.no og finn.no.

Ny norsk forskning viser at over 75 000 personer i Norge bruker øyedråper for glaukom. Det er langt høyere tall enn det som tidligere var kjent.

NGF har per i dag ca. 1100 medlemmer. Vi håper og tror at langt flere personer med glaukom vil kunne ha nytte og glede av å lære mer og møte andre likesinnede gjennom NGF.

Flere medlemmer gir oss som forening også større muligheter for å spre informasjon, påvirke rammebetingelser, følge ny forskning Medlemskap koster NOK 250, familiemedlemskap NOK 50. Enkel innmelding på vår hjemmeside: www.glaukomforeningen.no.

16. juni 2020