Her er årets første medlemsblad

Medlemsbladet “Å leve med glaukom” i helt nytt design, og som vanlig fylt med spennende lesestoff.

forside

Her kan du lese årets første utgave av “Å leve med glaukom”

Det første du vil oppdage er at bladet nå har forandret utseende. Vi har gitt det en ansiktløfting, og fornyet det med nye farger, mer luft og nye spalter. Samtidig har vi beholdt relativt stor skrft for at det skal være enkelt å lese.

Denne utgaven er også spesiell på andre måter. Per Kaland, forningens leder siden stiftelsen for 15 år siden, har gitt seg. Du kan nå lese et stort og nært portrettintervju om han. Du får også bli bedre kjent med den nye lederen Charlotte Deijenberg.

Utenom dette kan du lese om fotografering av synsnerven, det nye styret, spennende småstoff og humorsiden “Med glimt i øyet”.

Klikk og bla i utgaven under.

25. mai 2013