Folkemøte om grønn stær i Arendal

bilde fra arendal

Norsk Glaukomforening inviterer til folkemøte om grønn stær 17. oktober på biblioteket i Arendal, klokken 17-19. Alle interesserte er velkomne!

Overlege og kirurg Linda Hermansen ved Sørlandet sykehus i Arendal, er folkemøtets «glaukomekspert» og deler av sin kunnskap under møte. Folkemøtet er en glimrende anledning til å møte henne og få utdypning av temaet om den snikende øyesykdommen rett fra eksperten.

Styremedlem Frode Halvorsen fra Norsk Glaukomforening vil ønske velkommen og innlede møtet.

Grønn stær er en skade på synsnerven som ofte utvikler seg langsomt over tid og uten smerte, før synet gradvis svekkes. Tidlig oppdagelse er viktig.

Vi ønsker varmt velkommen til alle som er berørt av grønn stær, eller som ønsker å vite mer om glaukom.

23. september 2024